Slam Poetry Budapest

Közösség

 

Lépj be Facebook és Iwiw csoportunkba!
Írj egy üres levelet erre az email címre, és felkerülsz a hírlevelünkre, ahova havonta 1-2 értesítő levelet küldünk a rendezvényekről.
A szervezőknek ide küldhetsz levelet.

Utolsó kommentek

Támogatóink

Networked Blog

Címkék

Címkefelhő

2011.05.31. 15:04 Kám4

vérfrissítés

Sziasztok!

Új adminként megpróbálom kicsit felpörgetni a blogot, mert nagyon elcsendesedett az utóbbi időben, annak ellenére, hogy rengeteg rendezvény zajlik folyamatosan. Egy kis áttekintés a közelmúltról, a teljesség igénye nélkül:

2011 március 26-án szülinapoztunk a Mika Tivadar mulatóban. Az esemény nagyon jól sikerült, a közel egy órás csúszás ellenére teltházat produkáltunk.

2011 április 14-én a Corvintetőn csaptak össze slammerek és kortárs költők a Margó fesztivál keretében. A hely itt is megtelt, és nagyon jó érzésekkel gazdagodva tántorogtam haza.

2011 május 9-én Rock Slam Poetry tartatott a Hunnia Bisztróban.

2011 május 12-én az EurópaPontban volt egy slam est, azonban nézők hiányában a hangulat igen családiasra sikeredett.

2011 május 15-én Százhalombattán az ifjúsági művészeti fesztiválra csepegtettünk egy kicsit a slam poetryből, ami meglehetősen sok érdeklődőt vonzott.

 

A sor a jövőben is folytatódik, június 12-én vasárnap a Gödörben, június 25-én szombaton a Mika Tivadar mulatóban, június 29-én pedig a Millenárison lesz slam.

Szólj hozzá!

Címkék: slam poetry kám4 2011 05 31


A bejegyzés trackback címe:

https://slampoetry.blog.hu/api/trackback/id/tr292946173

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása